piątek, 25 lutego 2011

Krakowski talent - Anna Kara

  
        Jakiś czas temu przechodząc ulicą Dietla w Krakowie urzekła mnie autorka ekspozycja salonu mody Anny Kara.W środku można znaleźć niepowtarzalne wzory sukien ślubnych, wieczorowych, a także biżuterii artystycznej. Mnie ujęły głównie projekty sukien ślubnych, które wyróżniają się i zachwycają swoją oryginalnością. Są bardzo proste, klasyczne formy z elementami subtelnej ekstrawagancji. Adresowane są do kobiet przywiązujących wagę do tradycji, ale nie ulegającym stereotypom.
Tak jak jest napisane na Jej stronie internetowej "Najważniejszym celem, jaki towarzyszy tworzeniu kreacji jest, aby wszystkie kobiety mogły poczuć się w nich wygodnie i naturalnie a zarazem atrakcyjnie i z klasą".

Gorąco polecam!

Adres salonu: 
Ul. Dietla 46 
Kraków
www.annakara.pl




3 komentarze:

  1. Jestem oczarowana! W tym kiczu sukien ślubnych właśnie widzę takie, które mogłyby być nawet moją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie też mam faworyta:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory, ale chyba dla kobiet o ładnej sylwetce...

    OdpowiedzUsuń